Reklama na ekranach TV na uczelniach, dworcach i lotniskach tylko z Media Point Group. Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z POL TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.
Sieć Student TV obejmuje swoim zasięgiem 44 uczelnie na terenie 14 miast. Posiada 106 ekranów 42-calowych. Dociera do ok. 500 000 studentów, generując ok. 2 000 000 kontaktów w ciągu tygodnia. Od nowego roku akademickiego sieć ma docierać do 1 000 000 studentów co stanowi 50% zasięgu w grupie studenckiej 18 - 24 w Polsce. Traffic TV jest nadawana na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS - w sumie na 303 ekranach. Miesięczny zasięg Traffic TV to ponad 10 000 000 pasażerów.
Umowa wyłączności Media Point Group obejmuje reprezentację, doradztwo w sprawie planowania mediów, współpracę programową i sprzedaż czasu reklamowego.
Podobna umowa, również z klauzulą wyłączności, obowiązuje między Media Point Group a Mebi Group, właścicielem sieci McDonald"s TV i Deutsche Bank TV. Sieć McDonald"s TV składa się z 257 monitorów w 193 lokalizacjach. Sieć Deutsche Bank TV liczy 170 monitorów w 96 lokalizacjach.
Ponadto OOH Media Point Group jako broker współpracuje również z operatorami sieci hipermarketów, galerii handlowych, restauracji, pubów i klubów fitness. Jest także wyłącznym brokerem nośników wielkoformatowych 6x3m sieci Watch Out Door, zlokalizowanych na największych polach golfowych na terenie Polski.
OOH Media Point Group oferuje również reklamę w ramach sieci „Digital Outdoor", w ofercie której znajduje się obecnie 60 nośników LED o wymiarach 18m2 - 60m2 zlokalizowanych w największych miastach w Polsce w miejscach o dużym natężeniu ruchu.
Dział Sprzedaży OOH w Media Point Group został utworzony jesienią ub. r. w ramach Pionu Nowych Mediów. Dyrektorem sprzedaży jest Łucja Reklewska.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/ooh-media-point-group-na-uczelniach-dworcach-i-lotniskach